Anna van Toor ervaringen

( 2 Ervaringen )

Mode is een heel individuele aangelegenheid. Catwalks inspireren, maar vrouwen maken hun eigen keuzes.

Anna van Toor wil daar graag bij helpen. Daarom presenteren we onze actuele en spannende collecties in verrassende en inspirerende winkels en overzichtelijke webshop. Dat is prettig kijken en kiezen. Onze medewerkers hebben een passie voor mode en geven u graag persoonlijk advies. Daarin gaan wij nét een stapje verder. Maar ook buiten openingsuren houden we u op de hoogte van modenieuws en aanbiedingen, door brochures, nieuwsbrieven en een handige en mooie internetsite.

Anna van Toor is een damesmode retailer in Nederland met 27 vestigingen met een sterke identiteit. Zowel de winkels als de ANNA collectie staan voor: vrouwelijkheid, puur, fris, Nederlands, eerlijk, verleiding, vakmanschap, bloemen, kwaliteit en vooral liefde voor detail.

In onze winkels en webshop vindt de nieuwste collectie overzichtelijk gepresenteerd. Er komen continu nieuwe artikelen binnen, dus u kunt mixen & matchen al naar gelang uw eigen smaak. De webshop-collectie bestaat uit onze eigen merken ANNA en ANNA Blue.

Ervaringen (2)


Gebruiker Gerrie van Zantvoort
8 maanden geleden
Gerrie van Zantvoort

Slechte service

Mijn retour is al bijna 14 dagen terug bij Anna van Toor maar nog steeds geen mail van ontvangst gehad en ook geen geld terug.
Vorige week hierover gebeld naar de klantenservice er werd toen gezegd dat het die dag of de dag erna werd afgehandeld .
Na weer bijna een week maar weer eens gebeld naar de klantenservice waar ik mijn verhaal gedaan had en geëist dat mijn geld teruggestort werd en ik toen mijn ordernummer wilde doorgeven maar ze wilde niet kijken naar mijn ordernummer en ik mocht het ook niet doorgeven ik moest maar gewoon mijn beurt afwachten tot ze mijn order eens tegen zouden komen want er lagen
nog heel veel retouren te wachten
Klantenservice bellen heeft dus geen nut !!!!!


Gebruiker Meyers Erna
47 maanden geleden
Meyers Erna

SLECHTE ERVARING

bestelling gedaan van 2 bloesjes , werd door Anna Van Toor geannuleerd omdat de prijzen op de website verkeerd waren .Verzendingskosten naar Belgie 10 euro daarna geretourneerd moest met de post gebeuren weer 16 euro en nog geen bloesje. Vanuit Belgie veel te duur voor te bestellen .