Brekz.nl ervaringen

( 3 Ervaringen )

Brekz.nl Diervoerders is een snelgroeiend bedrijf dat huisdierproducten aanbiedt tegen zeer lage prijzen. Het bedrijf groeit daardoor snel en heeft aantrekkelijke conversieratio’s. Brekz.nl heeft geen tijdelijke lokkertjes maar altijd vaste lage prijzen. Het assortiment omvat duizenden producten zoals, diervoeding, dierenaccessoires, verzorgingsproducten en diermedicijnen voor grote en kleine dieren.

Er worden grote omzetten gedraaid in A-merken honden- en kattenvoer. De voordelige grootverpakkingen zorgen voor een hoge gemiddelde orderwaarde. Brekz.nl heeft een fysiek afhaalpunt centraal gelegen in het land. De Nederlandse markt voor huisdierproducten bedraagt jaarlijks €1,8 miljard. Het online segment groeit met meer dan 20% per jaar.

Voordelen Brekz.nl voor consumenten:
• Vaste lage prijzen ook voor topmerken; tot 30 % goedkoper dan de concurrentie;
• Brede keuze in een uitgebreid assortiment;
• Thuisbezorging door heel de Benelux;
• Gemakkelijk en veilig bestellen;
• Al meer dan 60 jaar ervaring in dierenvoer.

Ervaringen (3)


Gebruiker Anoniem
3 dagen geleden
Anoniem

Geen reactie van bedrijf

Geachte heer/mevrouw,

Op 2-6-2025 heb ik een bestelling geplaatst bij uw bedrijf .
Tot op heden heb ik de goederen die ik heb betaald niet ontvangen. Ondanks meerdere pogingen om contact met u op te nemen via telefoon en e-mail, heb ik geen reactie mogen ontvangen.

Deze nalatigheid is voor mij niet acceptabel. Het achterhouden van betaalde goederen is niet alleen onprofessioneel, maar kan ook als diefstal worden aangemerkt. Omdat ik al meerdere keren geprobeerd heb om dit op een normale manier op te lossen, ben ik genoodzaakt verdere stappen te overwegen.

Indien ik binnen 24 uur na ontvangst van deze brief geen reactie van u ontvang, of de goederen alsnog niet geleverd worden, ben ik bereid de volgende acties te ondernemen:

Aangifte doen bij de politie wegens diefstal en nalatigheid.

Het bedrijf aanmelden bij de Consumentenbond en de Ombudsman voor het niet naleven van consumentenrechten.

Een schriftelijk bezwaar indienen, inclusief het bedrag dat ik betaald heb, met de eis dat dit bedrag binnen 24 uur op mijn rekening wordt teruggestort.

Indien het bedrag niet binnen de gestelde termijn wordt terugbetaald, zal ik de betaling verhogen met 15% per dag, tot een maximum van €50.000,00.

Ik verzoek u dringend om binnen de gestelde termijn te reageren en de situatie op te lossen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Ik verwacht spoedig een oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,


Gebruiker Samya
18 juni 2020
Samya

Heerlijke personeel!

De bestelling had ik snel in huis en was ook discreet verstuurd.


Gebruiker An
20 mei 2019
An

Helaas geen goede ervaring

Helaas geen goede ervaring. Brekz verzendt met DPD. Dus let hier op voordat je iets bestelt bij Brekz.nl.

In mijn geval heeft DPD 25 kilogram hondenbrokken niet bij mij afgeleverd (ik was gewoon thuis en de voordeur stond open om DPD te ontvangen) maar bij 'buren' die 24 huisnummers verderop wonen op een afstand van 190 meter van mijn eigen huis.

De klantenservice van Brekz.nl geeft aan dat DPD het bij de buren af mag leveren, en dat ik de 25 kilogram brokken zelf maar moet ophalen bij mijn buren 190 meter verderop. Dat wordt lastig zonder auto..

Helaas kan de klantenservice van Brekz.nl verder niks voor mij doen, want het is "mijn woord tegen het woord van de bezorger".

Ik vind dit geen service en zal dus ook niet meer bij Brekz.nl bestellen.