Kidooz ervaringen

( 56 Ervaringen )

Kidooz is een bekend Nederlands merk en staat voor hippe kids musthaves. Leuke en unieke printjes, voornamelijk zwart/wit, op rompertjes, broekjes tot wel slaapzakken en mutsen. De kledinglijn is speciaal door en voor Kidooz gemaakt van 100% GOTS organisch katoen. GOTS (Global Organic Textile Standard).

Kidooz rompertjes zijn gecertificeerd en hebben 100% biologische vezels. De huid van een baby'tje is erg gevoelig maar met deze organisch katoen rompertjes hoef je je nergens meer zorgen over te maken. Naast de hippe kids musthave babykleding heeft Kidooz een uitgebreide collectie boeken van “Kraambezoekboek” tot “Mijn eerste jaar boek”, maar zeker ook de “invulboeken” voor de kinderdagverblijven tot de “Mijn oppasboek” voor bijvoorbeeld oma’s en opa’s. Alle boeken zijn van hoogwaardige kwaliteit en natuurlijk in zwart/wit uitgevoerd.

Ook heeft Kidooz een complete speelgoedlijn, uitgevoerd in degelijk hout, in leuke frisse kleuren variërend van houten fietsen, kassa’s, gereedschapskisten, ijsjes tot wel een houten laptop! En allemaal afkomstig uit Scandinavië. Periodiek heeft men een “sample sale”, een absolute aanrader, maar wisselt het assortiment per en tijdens het seizoen.Neem eens een kijkje in hun webshop (www.Kidooz.nl) en laat je inspireren, zulke leuke kwalitatieve spulletjes zie je nergens!

Ervaringen (56)


Gebruiker Christa Osnabrugge-Paludanus
44 maanden geleden
Christa Osnabrugge-Paludanus

Prachtig kraamboek & 1ste jaars boek.

Mijn schoondochter is in verwachting en ik wilde een kraamcadeau uitkiezen wat waarde heeft.
Bij Kidooz vond ik wat ik zocht, twee leuke boeken om cadeau te geven.
Een prachtig kraamboek waar het bezoek iets in kunnen schrijven als ze komen.
Het tweede boek is een 1ste jaars boek, wat heel leuk en praktisch is ingedeeld.
Mijn ervaring met Kidooz is ontzettend goed bevallen, ik kan het iedereen aanraden !!.


Gebruiker Lara
44 maanden geleden
Lara

Bibs bibs bibs!!

Ik zocht lang naar de glow in de dark bibs speentjes, overal uitverkocht of niet verkrijgbaar. Bij Kidooz was t de volgende dag in huis!!


Gebruiker MEIKE
44 maanden geleden
MEIKE

Super

super service en kwaliteit!!!


Gebruiker Anton van Lieshout
49 maanden geleden
Anton van Lieshout

Geen enkele respons

Webshop Kidooz aan de Neerloopweg 33-35 te Breda is niet aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Waarschijnlijk met een reden, want deze webshop lijkt niet te deugen. Op donderdag 27 februari j.l. heeft mijn vader een bestelling gedaan voor zijn kersverse kleindochter. Deze bestelling zou twee dagen later -op zaterdagmiddag 29 februari- geleverd worden, maar wat bleek: webshop Kidooz deed de order pas maandag 2 maart de deur uit. Daarop geprobeerd om per mail via hello@kidooz.nl contact te krijgen met de klantenservice om deze bestelling te annuleren. Geen respons. Ook hun telefoonnummer 06-99607945 -welke genoemd staat in hun privacy policy- blijkt niet te bestaan. Uiteindelijk werd de bestelling dinsdag 3 maart wél geleverd, echter tegen de belofte van vier dagen eerder in. Via de website een retourticket aangemaakt om de order terug te zenden. Als consument heb je bij online aankopen simpelweg 14 dagen bedenktijd. Via Track&Trace het verloop in de gaten gehouden, blijkt dat Kidooz het retourpakket niet in ontvangst heeft genomen. Zeer waarschijnlijk om onder het retourrecht uit te komen. Hierdoor is het via PostNL bij de plaatselijke Gamma komen te liggen, niet opgehaald door Kidooz en na een week weer teruggezonden naar mijn vader. Terug bij af. Kortom, deze webshop betreft een onprofessionele eenmanszaak welke geen enkele moeite doet om in contact te komen met haar klanten. Denk dus twee keer na voordat je een bestelling doet bij deze partij. Schande.


Gebruiker Marinka
49 maanden geleden
Marinka

Slechte service

Ik had 2 spenen besteld, ongeveer 3 maanden geleden, tot op de dag van vandaag niks ontvangen en ook niet gehoord van de klantenservice die ik al 100 x gemaild en gebeld heb.


Gebruiker Tessa
60 maanden geleden
Tessa

Slechtste klantenservice ooit

Na een klacht ingediend te hebben over een kledingstuk wat na 3x wassen vaal werd, konden ze alleen wat betekenen indien ik nog in het bezit was van een bon. Ze vonden het namelijk aannemelijker dat ik zou liegen over hoelang ik het item al in bezit had dan dat ze een excuses en een oplossing op hun plaats vonden. Ik bewaar geen bonnen voor "als het toch beroerde kwaliteit blijkt te zijn" scenario's, als ik kledingstukken van 20-30 euro koop verwacht ik daar aanzienlijke kwaliteit voor terug. Erg jammer dit.