Plustoys.nl ervaringen

( 2 Ervaringen )

PlusToys.nl is super gebruiksvriendelijk, heeft een groot assortiment speelgoed en scherpe prijzen. En de nieuwsbrief houdt u scherp op speciale acties.
PlusToys.nl heeft een Gratis Spaarpuntensysteem en geeft u betere service op de pagina Vraag en Antwoord. Bovendien geeft PlusToys u altijd een complete artikelomschrijving door gedetailleerde specificaties.

PlusToys.nl verbetert constant het aanbod en service voor de klant door mee te bewegen met de markt. Dat heeft alles te maken met de geschiedenis van van het moederbedrijf van Plustoys; Altena-web. In 2011 legden zij de basis met Speelgoedtoppers.nl dat in 2012 uitgroeide naar Speelgoedindeton.nl met als pijlers: specialist in duurzaam, betaalbaar, niche én klassiek speelgoed. De PlusToys-factor in 2015: groter assortiment, scherpere prijzen, makkelijker shoppen en betere klantinformatie.

MVO is het fundament onder PlusToys. Dat betekent voor ons dat ze investeren in een fijnmazig, wereldwijd netwerk van vertrouwde grote én kleine speelgoedleveranciers. Dé specialisatie daarbij: duurzaam houten speelgoed, uitsluitend met CE Keurmerk. Verder betekent MVO investeren in de bescherming van uw persoonlijke gegevens. Dit, door uw informatie nooit aan derden te verstrekken en door een up-to-date beveiligd ICT-systeem te gebruiken.

Ervaringen (2)


Gebruiker Wesam Allama
4 maanden geleden
Wesam Allama

Slechte service

Ik heb van Plustoys, via bol, een designer tas gekocht. Na 6 maanden is er van binnen iets geknapt waardoor er een scheur ontstaan is. Ik heb bol een foto gestuurd en zij hebben het doorgestuurd naar plustoys. plustoys stuurt een mail terug dat het gebruikersschade is. Dit is absoluut niet het geval zoals ook te zien is op de foto. Ik spreek bol en zij zijn het met mij eens en vragen plustoys hier wat mee te doen. Plustoys ziet het bewijs op de foto en blijft keihard liegen dat het gebruikersschade is. Ze komen niet met een oplossing. Ook niet na 5 of 6 keer klagen. Echt nooit wat kopen van ze.


Gebruiker Ruben Thys
37 maanden geleden
Ruben Thys

Dit zijn de winkels dat online-kopen een slechte naam geeft.

Frauduleuze waardeloze webwinkel. In 10 jaar tijd nog nooit zoiets meegemaakt.
Ze leveren het verkeerde artikel. Vervolgens laten ze je 3x thuis
de hele dag wachten, zonder dat er achteraf ook maar iets effectief
geregeld blijkt te zijn. Ze laten je meermaals 24h of langer op een
antwoord wachten om je vervolgens wat langer aan het lijntje te houden.
We zijn 1 maand verder, en vrees dat ik mijn 200€ kwijt ben.