Raambekleding Nederland ervaringen

( 8 Ervaringen )

Wij zijn Raambekleding Nederland.NL, specialisten in Raamdecoratie.

Wij zijn vooral online aanwezig, maar hebben daarnaast ook twee fysieke showrooms, en al een tijd één van de grotere spelers in de online verkoop van maatwerk Raamdecoratie. Inmiddels hebben wij negen niche webshops die zich richten op bepaalde soorten Raamdecoratie. Bijvoorbeeld houten jaloezieën op Houtenjaloezieenshop.nl.

Op zo’n website vindt je als klant dus alleen informatie die voor jou van toepassing is. Duidelijke meet- en montage instructies om de producten zelf te kunnen meten en monteren en pagina’s vol inspiratie voor als je bijvoorbeeld iets zoekt voor een draaikiepraam, of welke Raamdecoratie geschikt is voor de badkamer.Wij geloven, en merken, dat online Raamdecoratie de toekomst heeft en bieden dit tegen een scherpe prijs en uitstekende service aan de klant aan.

Wat verkopen wij?: Houten Jaloezieën, Rolgordijnen, Plissé Gordijnen, Duette Shades, Aluminium Jaloezieën, Gordijnen, Vouwgordijnen, Shutters, Horren en Rolluiken. Allemaal 100% op maat gemaakt. Ons assortiment beslaat twee kwalitatief hoogwaardige merken: Label 65™ en Luxaflex®.

Wij voeren het Q-shops keurmerk en zijn aangesloten bij Koopzeker van Centraal Beheer Achmea, een verzekering waardoor de klant per order tot €2.500 verzekerd is.

Ervaringen (8)


Gebruiker Janou
22 dagen geleden
Janou

Zeer slechte klantenservice

Lamel kapot binnen een jaar
Geen oplossing klantenservice is onbereikbaar
Na vele telefoontjes krijgen we een nieuwe lamel moeten we zelf erin maken en de kosten voor het opsturen zijn voor ons … 25 euro
WAARDELOOS BEDRIJF


Gebruiker D. Huberts
1 maanden geleden
D. Huberts

Absoluut NIET aan te raden!

Witte houten jaloezieën besteld met witte ladderband. Vervolgens off white/geelsige jaloezieën ontvangen met spierwitte ladderband (zelfde kleur als standaard wit A4 print papier).

Op de website kun je alleen kleuren kiezen (geen RAL nummers). Dus met witte jaloezieën met witte ladderband nam ik aan dat ik matching jaloezien en ladderbanden kreeg. Niet dus en na weken gedoe (waarbij notabene geconstateerd is dat mijn ladderbanden een andere kleur hebben dan hun staal), is de eind conclusie van Raambekleding Nederland dat deze kleurverschillen acceptabel zijn. Ze willen me hoogstens 10% korting geven als ik opnieuw bestel (waarbij die kleurverschillen natuurlijk opnieuw kunnen optreden omdat dit volgens hen acceptabel is. Dus wat lost dit op?)

Ik heb drie weken lang met de klantenservice gemaild en absoluut NIKS gehoord. De klantenservice is slecht bereikbaar. Wachttijd is minimaal 10 minuten en vandaag bijna 30 minuten.

Na eerste keer bellen hebben ze samples gestuurd om mijn bestelling te controleren. Ladderband is dus duidelijk andere RAL kleur dan de staal. We hebben het niet over een tintje lichter of donkerder, maar wit A4 print papier versus ouderwets krantenpapier kleurverschillen. Foto's van gemaakt.

Na paar dagen niks te hebben gehoord opnieuw gebeld en te horen gekregen dat zij dit kleurverschil acceptabel vinden en het binnen de marge valt aldus hen! Als oplossing krijg ik aangeboden om opnieuw te bestellen met 10% korting! Maar hoe lost dit iets op als dit binnen hun marge valt?

Klantenservice is heel erg onvriendelijk. Hun tactiek is op een rustige zogenaamd beleefde overdreven toon door te blijven praten. Ze zeggen x dingen, waar je als klant niet de kans krijgt om op te reageren. Als je door hun heen praat of je stem verheft om er iets tussen te krijgen dan wordt er gelijk gezegd dat je niet door ze heen moet praten, het gesprek beleefd moet houden. Het is duidelijk een strategie waarbij je als klant al monddood wordt gemaakt en een poging wordt gedaan je met een kluitje het riet in te sturen in de hoop dat je afhaakt. Ze bieden geen enkele constructieve oplossing, en als je dat zegt, zeggen ze dat het jammer is dat je niet in overleg met hen wil gaan om tot een oplossing te komen. Als je dan aangeeft dat het opnieuw bestellen met 10% korting geen overleg is en het nogal weinig korting is, moet je niet sarcastisch doen. Bij het einde van het gesprek zei de mevrouw nog sarcastisch fijne dag en toen ineens dat ik opgehangen zou hebben voordat ik überhaupt dag had kunnen zeggen. Ik was er echter nog.


Gebruiker Sam
6 maanden geleden
Sam

Zeer slechte ervaring met Raambekleding Nederland

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. 4 jaar geleden voor een groot bedrag raambekleding aangeschaft en laten ophangen. Binnen de 4 jaar garantie zijn de plissé gordijnen stuk gegaan. Helaas wegens omstandigheden net niet binnen 4 jaar gemeld en nu hebben we simpel weg pech. Nu kunnen we het laten repareren voor een bedrag dat niet in verhouding staat tot wat het gordijn heeft gekost. Als je voor je product staat, mag dit in de eerste instantie niet gebeuren en kom je met een redelijke oplossing. Maar nee je laat de klant eerst ook nog twee weken wachten voordat er antwoord komt op een officele klacht. Schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Voor ons geen Raambekleding Nederland meer...



Gebruiker Nick
12 maanden geleden
Nick

Prima geholpen, ook de 2e keer

Eerder prima advies gehad in de showroom. Ook zeer tevreden met het inmeten, levering en installatie. De levering kwam wel in 2x.

Recent nog een aanvullende bestelling gedaan en dit keer zelf gemeten en opgehangen. Niks op aan te merken.


Gebruiker Stephanie
12 maanden geleden
Stephanie

Blije klant!

Mooie showroom en goed advies gekregen. Staaltjes mogen meenemen om thuis nog even te kijken of alles past bij de vloer en muren. Nette en vriendelijke medewerker heeft alles ingemeten en toen alles binnen was is het netjes en zonder troep opgehangen. Wij zijn erg blij en komen zeker terug voor de zolder als het af is.


Gebruiker Kimberley van Ooijen
13 maanden geleden
Kimberley van Ooijen

Niet bestellen!

Op 18 mei hebben we in de winkel een bestelling geplaatst voor 3 jaloezieën met een levertijd van 10 werkdagen. Na 3 weken belden we om de status van onze levering na te vragen. Volgens de telefoniste waren de jaloezieën al bij ons bezorgd. Ze ging het op woensdag navragen bij de fabriek en zou diezelfde week op vrijdag terugbellen. Een week later belden we zelf maar om de status na te vragen. Volgens de telefoniste had de fabriek nog niet gereageerd. Dit was het begin van veel loze beloftes en afspraken die niet nagekomen werden.

De levering is daarna weer meermaals uitgesteld. We hebben geen enkele keer een bericht ontvangen vanuit Raambekleding Nederland dat de order (wederom) vertraagd was. We moesten zelf elke keer bellen om de status na te vragen.

Na 3 maanden zijn de jaloezieën pas bezorgd. Eind augustus is de order incompleet, deels defect en beschadigd bij ons geleverd: van twee jaloezieën hangen de koorden aan de verkeerde kant, van één jaloezie schijnt de motor niet te werken, we hebben een verkeerde afdeklijst ontvangen, de koorden zijn niet op kindvriendelijke hoogte gemaakt en de koordkikkers ontbreken. We hebben dit gelijk op de mail gezet. Na 2 weken hadden we nog niks gehoord en wederom zelf gebeld. Onze mail was toen nog niet eens gelezen. Het zou doorgezet worden naar de fabriek.

Nu meer dan een maand later is er nog steeds niks met onze klacht gedaan en we worden compleet genegeerd door Raambekleding Nederland. We hebben alleen de koordkikkers en een nieuwe afstandsbediening ontvangen, terwijl er niks mis is met de afstandsbediening die we al hadden. Raambekleding Nederland blijft naar de fabriek verwijzen en lijkt zelf totaal geen verantwoordelijkheid te nemen voor de spullen die ze levert.

We hebben zo’n enorme spijt van onze bestelling bij deze partij en hopen met deze review veel ellende voor andere klanten te voorkomen. Het is toch een boel geld waar we over praten. Wij willen gewoon graag een oplossing en zien geen andere uitweg dan een advocaat in te schakelen. Jammer dat dit zo moet.


Gebruiker Conny
13 maanden geleden
Conny

Service staat niet in hun woordenboek

Bevestigen van luxaflex is gratis als je je raam door Raambekleding Nederland laat opmeten, maar dan moet je drie weken wachten. Op het moment dat je zelf opmeet is de service ver te zoeken. De luxaflex is niet in orde en wordt door de fabrikant vervangen. Ik weet niet of het komt omdat de helft van bijgevoegde steunen verbogen werden geleverd, maar de luxaflex is niet te verwijderen. Raambekleding rekent €75 voor het sturen van een monteur die overigens weer pas over drie weken zou kunnen komen. Kortom: geen service door Raambekleding Nederland


Gebruiker Ron van Elven
16 maanden geleden
Ron van Elven

Bespaar je de ellende

Zeer lange levertijd, drie keer vrij moeten nemen voor deel levering.
De zogenaamde inmeet garantie is niet echt want als je hier gebruik van wil/moet maken verwijzen ze naar de kleine lettertjes en krijg je niks!