Schipholtickets.nl ervaringen

( 1 Ervaring )

SchipholTickets.nl: Voor de allerlaatste vliegtuigstoelen!

SchipholTickets.nl is een onafhankelijke aanbieder van vliegtickets. Door middel van scherpe inkoop beschikken zij over de allerlaatste vliegtuigstoelen tegen de beste prijzen.

Op de website kunnen bezoekers alle luchtvaartmaatschappijen (inclusief lowcost maatschappijen) vergelijken en reserveren. In slechts vijf stappen kunnen ze naar hun droombestemming.

Ervaring (1)


Gebruiker Munro
23 maanden geleden
Munro

Nooit meer hier boeken

Ik heb heel lang gelden wel een ticket gekocht bij Schiphol tickets,toen was vlekkeloos verlopen..
Nu is helaas een andere verhaal
Door een Typefout (een letter teveel)heb ik op hetzelfde dag geprobeerd contact op te nemen met Schiphol tickets
Via een contact formulier uiteraard want via een tel nr was niet mogelijk gezien nergens te vinden is
De dag er op toch een tel nr gevonden
020-8082817
Na een lange wachttijd ben ik eindelijk geholpen in het Engels door een Spaanse talige?mevr
Zij heeft wel haar best gedaan maar gelijk gezegd dat er €50,00 administratie kosten zou worden gerekend en nog eventueel kosten van tarief verschil 😏of eventueel de hele reservering annuleren
Ik heb dan gekozen om alsnog de €50 te betalen om te laten corrigeren,de enige manier om te betalen is dan net een creditcard,ik heb een link gekregen en deze moet dan met behulp van de random reader worden afgerond,helaas heb ik mijn pincode niet kunnen herinneren en daardoor niet kunnen betalen ,via IDeal was niet mogelijk 🤬
Ik had geen andere keus dan mijn vlucht te annuleren,ik heb dan binnen 24 uur vanaf mijn boeking geannuleerd,blijkbaar als dat zo snel gebeurd duurt Max 4 werkdagen om mijn geld terug betaald te krijgen ..ik wacht met spanning af,na het lezen van zoveel slechte reviews hou ik mijn hart vast…


Gebruiker Alex Abrahams
24 maanden geleden
Alex Abrahams

DOE HET NIET! GEEN SERVICE

Zelfs 1 ster is nog teveel voor deze "organisatie". Het klinkt heel Nederlands, maar het is een Spaanse oplichtersbende. 2 jaar geleden tickets geboekt voor onze Australië-trip (binnenlandse vlucht). Helaas kwam Corona. Tickets omgeboekt (bijbetaald) naar een open ticket. Als je gaat informeren (het is al een hele tour om überhaupt contact te krijgen) hoe je het open ticket kunt inwisselen, wordt je eerst verwezen naar de luchtvaartmaatschappij, die verwijst vervolgens vrolijk terug (Nog nooit van een boeking gehoord) en dan blijkt het open ticket niet zo open te zijn, maar moet ik plots voor eind september mijn vlucht doen. Nog nooit is die datum genoemd ... Handig! Ik ga ik oktober. Helaas ... geen enkele coulance of hulp: want de luchtvaartmaatschappij wil zogenaamd niet meewerken. Boeken is zo gedaan maar als je service of contact wil moet je niet hier zijn! Boek dus nooit meer via zo'n tussenpersoon, maar rechtstreeks. Dan maar wat duurder eventueel, maar dan heb je wel service en kan je ook iemand bereiken.