Petpost.nl ervaringen

( 15 Ervaringen )

Petpost.nl is de online dieren apotheek met producten die ook gebruikt worden door dierenartsen, maar waar geen recept voor nodig is. Petpost.nl focust zich daarbij op honden en katten. Petpost biedt een zeer breed assortiment, dat is samengesteld door dierenartsen.

Het assortiment is zeer scherp geprijsd en vaak zelfs het allervoordeligst. Petpost maakt gebruik van WebWinkel Keur en wordt gewaardeerd met een 9.3. De kernwaarden van Petpost zijn: betrouwbaar, kwaliteit, service en voordelig.

Ervaringen (15)


Gebruiker Rutte
45 maanden geleden
Rutte

Oplichters

NIET BESTELLEN, je krijgt niets geleverd.
Site lijkt nu ook onbereikbaar.

Laatste twee ervaringen:
KADIJAH en THIJS,
Wat lullen jullie, ze zijn niet meer bereikbaar en site is ook uit de lucht.
Werken jullie voor deze bende of zo??
Er zijn veel mensen al opgelicht door PETPOST.


Gebruiker Nicoletta T
48 maanden geleden
Nicoletta T

Bestellingen met automatische betaling opeens gestopt

En ze geven geen antwoord op mails. Ik mis een levering van Flexadin met automatische herhaling. Wel voor een extra bestelling betaald maar niet ontvangen.


Gebruiker JB. Pieters
50 maanden geleden
JB. Pieters

Petpost failliet?

Fexadin herhaalservice al jaren probleemloos gewerkt via automatische incasso. Nu wel automatische incasso en geen spullen. Bedrijf moet failliet zijn want er wordt nergens op gereageerd. Website uit de lucht maar wel automatisch incasseren. Op geen enkele manier reactie te krijgen. Enige oplossing: zet automatische incasso stop!!!!!!!!


Gebruiker
51 maanden geleden

Het is tijd voor betere regelgeving m.b.t. automatische incasso.

Na een klein jaar correcte levering hield ineens de levering van de Flexadin op. Op e-mails wordt niet gereageerd. De telefoon wordt niet opgenomen.
De bank zegt dat ik het stoppen van de incasso bij Petpost moet regelen. Maar wat als Petpost zich dood houdt?
Ik heb de laatste afschrijving zelf terug laten storten, maar wat gebeurd er in de toekomst?
Wat is de rol en de verantwoordelijkheid van Mollie Payments in deze?
Het is tijd voor consumentvriendelijke regelgeving m.b.t. het beëindigen van automatische incasso's.


Gebruiker Josefien
51 maanden geleden
Josefien

Ineens geld teri

Jaren tot grote tevredenheid elke 2 maanden men herhaalservice flexadin advanced ontvangen, nu krijg ik geld teruggestort en kan ze niet bellen en krijg geen reactie op mail.


Gebruiker Van Tol
51 maanden geleden
Van Tol

Failliet??

Ook hier een herhaalservice die niet geleverd wordt. Vanaf 9 december in "behandeling".
Nooit problemen gehad de afgelopen. 2 jaar maar nu is het klaar. Er word nergens op gereageert via mail noch telefoon.
Ik heb inmiddels de herhaalservice uitgezet en via de bank mijn geld terug gekregen.
Ik denk dat ze gewoon failliet zijn!!


Gebruiker Dassia
51 maanden geleden
Dassia

Zoveelste nalatigheid !

Trap er niet in, de z.g. herhaalservice, er wordt niet geleverd en desondanks gewoon geld van de rekening geïncasseerd. Dit wordt een verhaaltje "KASSA"


Gebruiker Vreeswijk
51 maanden geleden
Vreeswijk

Niets geleverd

23 september 2× 60 flexadin advanced besteld zoals ik dat iedere 2 maanden deed bij hun. Is altijd goed gegaan maar 23 september 99 euro betaald en niets meer ontvangen. Ze reageren nergens meer op.


Gebruiker B kool
52 maanden geleden
B kool

Besteld betaald en niets....

Ik heb voor bijna 400 euro besteld bij petpost en na een eerste mailtje dat niet al het product voorradig is totale stilte op mijn diverse mails, tussen de aangegeven tijden wordt de telefoon ook niet opgenomen, geen reactie op messenger wat moet ik doen om ze te bereiken en mijn product te ontvangen of geld retour...


Gebruiker C scheenaart
52 maanden geleden
C scheenaart

Heb besteld en betaald artikel niet voorradig

Verder geen kontakt meer gehad! Zit dringend op de medicatie te wachten . Met mij nog veel meer mensen.


Gebruiker John
52 maanden geleden
John

Wel innen maar niet leveren

Heb deze ervaring geschreven. 2 dagen later krijg ik in eens wel reaktie op mijn emailen en telefoontjes. Hadden problemen maar alles zou goed komen. Nu 8 dagen later alles netjes ontvangen. Dus eind goed Al goed.


Gebruiker John
53 maanden geleden
John

Wel innen maar niet leveren

Heb nu maand geleden medicijnen voor de hond besteld, nog steeds niet ontvangen eerder wel een keer besteld en toen is wel alles goed gegaan en netjes ontvangen. Al diverse mails gestuurd en proberen te bellen maar dat lukt ook niet. Jammer van het geld had daar wel andere leuke dingen mee kunnen doen....


Gebruiker Sabrina Buld
53 maanden geleden
Sabrina Buld

Wel betaald geen levering!!

Ik ben ook zeer on te vreden over Petpost.
In september een hondenkussen besteld en meteen betaald. Kussen is niet geleverd.
Telefoonnummer werkt niet en per mail geven ze zich niet thuis.
Melding gedaan online bij de politie.
Maar helaas kan ik fluiten naar mijn centen.
Leverancier van het kussen is op de hoogte gebracht van hun gedrag! Hun zijn not amused!
Hopelijk helpt het!!

Ik raad Petpost niet aan!!!!!!


Gebruiker Ellen Star
53 maanden geleden
Ellen Star

Geld van teruggezonden product wordt niet teruggestort! Op e-mails en telefoontjes wordt niet gereageerd.

.


Gebruiker Elly Krouwel
55 maanden geleden
Elly Krouwel

herhaalservice

Heb een herhaalservice vanaf januari 2018 altijd goed gegaan .
25 augustus nieuwe bestelling automatisch afgeschreven maar heb tot op heden niets ontvangen.
het is nu 21 september en mijn hond heeft dringend de medicijnen nodig.
Heb 3maal gemaild en meerderen keren gebeld maar niet bereikbaar en ook geen antwoord op mijn mails dat het misschien evt niet voorradig is .
Als ik geen 1 antwoord terug krijg ben ik genoodzaakt om mijn bedrag terug boeken en opzeggen .