Topdoek.nl ervaringen
Topdoek is de goedkoopste foto op canvas aanbieder in Europa! Topdoek garandeert de laagste prijs voor een foto op canvas doek tegen de beste kwaliteit. Een foto op canvasdoek is al verkrijgbaar vanaf €6! Ergens anders een goedkopere foto op canvasdoek gezien? Dan geeft Topdoek.nl ook nog eens 10% korting op de al lage prijzen! Een foto op canvas is heel simpel via het eenvoudige bestelsysteem van Topdoek te bestellen. De bestelling wordt vervolgens zorgvuldig door de medewerkers van Topdoek verwerkt en binnen 5 werkdagen na bestelling al verzonden!
Voordelen:
- spoedlevering mogelijk
- ieder formaat canvas mogelijk
- de goedkoopste
- niet-goed-geld-terug garantie
Ervaringen (22)
Hobby bedrijfje gerund vanaf een zolderkamer.
Sturen tot drie keer toe een defect product op ondanks toezeggingen hier extra op toe te zien. Het contact hierover voelt onpersoonlijk, copy paste van standaard reacties. Als oplossing willen ze een vierde keer het product opsturen, met een terugbetaling gaan ze niet akkoord. Maar het vertrouwen in dit bedrijf en hun producten is inmiddels wel verdwenen.
Mega slechte kwaliteit!
Echt verschrikkelijke kwaliteit en service! Product 3 keer besteld, 3 keer forse beschadigingen aan de foto. Oplossing: een kortingscode. Geld terug geen optie. Kortingscode is te weinig voor gratis verzending. Je kan de code ook niet combineren met andere kortingsacties. Echt schandalig! Waardeloos amateuristisch en onvriendelijk bedrijf met een slechte kwaliteit van producten. Betaal een paar euro meer bij een concurrent en dan heb je wel een foto zonder vlekken, krassen en deuken en kan er in ieder geval een fatsoenlijk gesprek gevoerd worden.
Nooit meer Topdoek
2 weken terug een product op aluminium besteld met foto check. Bij levering was het product van zeer slechte kwaliteit. Bedrijf is nauwelijks bereikbaar per telefoon en reageren per e-mail is erg lastig.
Ma vele mailtjes uiteindelijk kortingsbon gekregen en niet zoals beloofd geld terug zoals ze zeggen klant tevredenheidheod, retour etc.
Afgelopen week een nieuwe product besteld omdat ik zat met hun kortingsbon. Product werdt geleverd zonder de bestelde voorgeboorde gaten. En dus een product waar ik niets aan hen, terwijl ikdeze besteld had.
Volgens klantenservice moest ik maar een nieuwe bestellen, terwijl deze aluminium foto product al giga veel kosten. Helaas weer een oor aangenaaid door Topdoek.
Ze zijn wederom telefonisch niet bereikbaar en via mail ook erg slecht.
Service kun je het niet noemen net als klant tevredenheid.
Voor mij nooit meer topdoek, dus mensen wees echt gewaarschuwd. *** al 2x flink geld kwijt geraakt. Betaal dan liever iets meer voor wel een goed bedrijf.
Dit bedrijf moet gestopt worden!!!
Weken op bestelling wachten.
Ik wacht al weken op mijn bestelling.
Per mail traag contact en telefonisch wordt er een 2e nalevering met spoed beloofd maar ook dit hebben wij tot op heden niet ontvangen. Wel mailen ze een 10% korting voor de volgende bestelling, NOU NEE BEDANKT. We hebben gevraagd om het aankoopbedrag terug te ontvangen maar ook hierop reageert men met weer een verstuurde bestelling! Een SNELLE OPLOSSING is ver te zoeken. Geld retour ontvangen bv. Dan bestel je eens een keer ergens anders.. en dan dit
Blauwe vlinders op canvas.
Topdoek.nl •
Blauwe vlinders op canvas. Lelijk bedroevend resultaat.
1 vlinder valt zelfs BUITEN de lijst. Verkeerd gepositioneerd. Valt buiten kader. Dun doorzichtig canvas. Lijkt niet eens op canvas.
Waardeloos. Kan zó de vuilnisbak in.
Inductie beschermer
Wat ben ik blij met mijn beschermer en snelle service super 😊👍
Nooit meer, teleurgestellende" kwaliteit"
Voor het eerst hier besteld......het enige positieve was de zeer snelle verzending binnen 2 dagen, maar dat is dan ook echt het enigste positieve....kwaliteit is waardeloos 😬 zeer fletse afdruk op canvas en zeeeeer dun materiaal , je kijkt er dwars doorheen als je 'm tegen t licht houd😡. Hierdoor is de canvas niet strak gespannen ,kortom ziet er niet uit! Kortom eerste maar laatste x,zonde van het geld!
Onze hond
Dit was het eerste doek dat wij besteld hebben bij topdoek.nl,tzal zeker niet de laatste zijn,!!!!,het doek was prachtig en brengt onze overleden hond kayla mooi in beeld,super blij zijn we,bedankt topdoekteam en tot de volgende keer,een echte aanrader,ik dank jullie
Slecht product
Topdoek komt niet met een oplossing als het product niet goed is.
Ze zeggen dat ik zo de foto heb gestuurd maar dat is klare onzin.
Het resultaat Is zeer bedroevend.
Ze doen niets op het op te lossen.
Voormij is Topdoek nooit meer.
Slecht bedrijf en klantenservice
Een week geleden een bestelling gedaan, dag erna een email gekregen met track&tracé nummer alleen die werkte niet. Na het weekend gebeld eindelijk iemand gesproken na 15 min in de wacht te hebben gestaan. Opnieuw een track en tracé gekregen en er wordt gezegd mn bestelling wordt Dinsdag geleverd. Nou dus niet, geen pakket en track en tracé werkt weer niet. Op dinsdag een email dat mijn pakket blijkbaar retour is verzonden en opnieuw wordt toegestuurd en ik krijg voor de 3de keer weer een track en tracé nr die ook niet werkt!!! Hopeloos!! Nu is het woensdag en vanmorgen gebeld met de klantenservice ik sta ruim 12 min in de wacht, heb opgehangen!! Wat een waardeloos bedrijf en klantenservice zeg.
Waardeloos
Veel te laat geleverd. Slechte service.
Niet nakomen levering.
Al 2 x 7,95 euro betaald voor levering dag erop. Tot 2 x toe gewoon niet geleverd terwijl wel voor betaald.
Beschermmat is troep!
Erg slechte kwaliteit, zowel product als klantenservice.
Rommel geleverd en niet te vertrouwen.
Krijg geen mogelijkheid aangeboden om te retourneren en mijn geld terug. Is wettelijk verplicht bij online aankoop. Bieden alleen 'tegoedbon' aan of 'ander' product maar dat wil ik niet, want rommel is rommel. Wil gewoon mijn geld terug. Ga rechtsbijstand inschakelen. Advies: snel wegwezen hier!
Dieven
Slechte klantenservice! Ik bestelde een kookplaat beschermer met foto. Een cadeau voor moederdag. De bestelling kwam binnen en zag direct dat de hoeken rond waren afgesneden, terwijl ik had aangegeven hoekige hoeken te willen. Contact gezocht met de klantenservice in de hoop nog op tijd het cadeau voor moederdag binnen te krijgen. Tweede bestelling komt binnen en ja hoor alweer rond afgesneden hoeken en nu zou het cadeau niet meer op tijd binnen zijn. Ik heb de klantenservice weer gemaild dat ik na 2 verkeerde bestellingen en niet op tijd een moederdag cadeau te hebben mijn geld terug wilde. Ik kreeg als antwoord dat alsnog een nieuwe besteld ging worden zonder dat ik hierom vroeg! Mijn antwoord was dit is niet meer nodig, ik heb al een andere besteld ergens anders. Waarop hun klantenservice weer antwoordde dat een bestelling niet terug gedraaid kan worden.. terwijl ik helemaal geen bestelling heb gedaan, dit is iets wat ze zelf gedaan hebben. Mag toch verwachten na 2x een fout product op te sturen dat ik mijn geld gewoon terug krijg. Maar nee ze bestellen er zelf wel nog 1 voor me zonder enige toestemming.
Waardeloos amateurbedrijf
Gezien de verpakking (groen plastic en wat plakband met als afzender Dopplerlaan 7, 9207 HC Drachten (DHL punt) en niet Mickey Mousestraat 85, Almere verklaart waarschijnlijk waarom de foto niet op de dag bezorgd is die was afgesproken en waar ik 5 euro extra voor heb betaald. Op mijn verzoek deze 5 euro terug te storten krijg ik een kortingscode voor een volgende bestelling van 10 euro. Dat het product ergens anders vandaan komt is wel duidelijk als je de Mickeumousstraat in Google opzoekt. Dan het product zelf; De foto is met 4 nietjes aan een frame bevestigd en de lijst moet je er zelf omheen rommelen. Dan moet je dus plakband vrijmaken van de rand van de lijst. Nu wil het zo zijn dat de foto van 80x60 niet direct past omdat de lijst qua plakrand net iets te groot is om de foto echt stevig vast te zetten. Vanwege de nietjes is de foto ook nogal los. Gelukkig heb ik zelf een nietmachine en de lijst gaat gewoon met de vuilnisman mee. Eigenlijk wil ik mijn geld terug want dit kan echt niet
Opgelicht!
4 canvassen besteld met ordernummer 3400279484, extra betaald voor spoed en extra betaald voor keuring. Er is niet naar gekeken, de canvassen, die ik overigens te laat kreeg, zijn hartstikke vaal en de ogen zijn niet bewerkt of überhaupt bekeken dus met flitslicht "zogenoemde rode ogen". En de 2 grote canvassen heb ik helemaal niet ontvangen!
Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar dus dit was 1x en nooit weer.
Volgende keer bestel ik weer bij Herinneringen op Linnen
Ik wil overigens wel mijn geld terug.
Canvas
Heel slechte service
Na bestelling van canvas heel lang onderweg en vervolgens bezord in heel erg goedkope verpakking wat verklaard beschadigd canvas wat ik ontvangt hebt daar nast foto is heel slecht uitgeprint ondanks dat ik beoordeling service hebt genomen foto was gewoon niet mooi
Ze sturen je een kleine stukje van foto wat jij op canvas wil en vervolgens vraagje of wil je het uitprinten nou dan denkje als ze dat vraagje stelen betekent dat het foto volgens hun goed is maar ze willen jou nog ff vragen.noooou soory echt beoordeling service drama .het zij jonge onervaren mensen wat weten niet hoe moeten ze met mensen omgaan
Na klachten indienen krijg ik antwoord dat mijn foto word herprint zonder enigen overleg....verschrikkelijk bedrijf wat wil allen jou geld ....
inductie beschermmat
Mooie mat ben erg tevreden maar per abuis had ik er 2 besteld ,ik heb er 1 retour kunnen sturen
maar het geld heb ik niet ontvangen.
Niet bestellen hier!
Slechte kwaliteit en hele slechte service. Hele vale canvas afdrukken die erg pixelig zijn. Bestel je iets met de spoedservice komt het alsnog meer dan een week later binnen. Een van de twee canvassen is ook nog eens kwijt geraakt. Hier niet bestellen mensen!
Hele goeie service
Foto op textiel besteld maar jammergenoeg te laat ontvangen. Omdat de ontvanger naar het buitenland ging en het kado niet meer meegegeven kon worden heeft Topdoek de portokosten betaald. Topdoek heeft écht laten zien wat service is. Zeer netjes benaderd door Topdoek en super goed opgelost!
2x mis
2 x mis... de helf steeds niet geleverd....

Historischnieuwsblad.nl
Limburger.nl
Onsmagazijn.com
Fotoopglas.nl
Privé
Monique stolpNiets is wat het lijkt
Ik had een schilderen op nummer besteld maar werd verzonden vanuit China waar ik al niet heel blij mee was. Maar thuis aangekomen was het ook echt china kwaliteit is had gekozen voor een framed doek dus ik verwachte een al ingespannen doek te ontvangen maar nee ik kreeg een los doek met vier dunne latten dus kon het zelf inspannen wat eigenlijk niet te doen is want de print is scheef dus krijg hem er niet recht is. En daar komt nog een bij dat veel vakjes twee cijfers hebben en de verf totaal niet dekt. Ik kon alleen een korting krijgen op een volgende bestelling!! Maar dat is toch geen service. Wie wil daar niet nog eens bestellen als je niet tevreden bent!!!!!!