Tuinadvies ervaringen

( 1299 Ervaringen )

Tuinadvies is één van de meest bezochte tuinsites in België en Nederland met jaarlijks ruim 14 miljoen bezoekers en meer dan 500.000 klanten. Je ontdekt er heel wat producten die je nog nergens anders zag.
🌱 Meer dan 25.000 verschillende tuinproducten
🌱 Mooie en kwalitatieve gereedschappen
🌱 Advies rond jouw aankopen
🌱 Ideeën voor een origineel cadeau

Ervaringen (1299)


Gebruiker Bodine
18 juni 2020
Bodine

Erg ontevreden

Ik ben zeer ontevreden over deze website en de klantenservice.
Wij hebben een vogelbadje gekocht en deze begon vrij snel te roesten. ik een mail gestuurd krijg ik als reactie ja maar dat is het materiaal. Dit stond niet bij de advertentie en ze doen niets geen moeite om ons tegemoet te kopen was een vogelbadje van 75 euro!!


Gebruiker Roderik
9 juni 2020
Roderik

Klantvriendelijkheid ver te zoeken bij tuinadvies.nl

Tuinverlichting 5 stuks (fakkels) op batterijen besteld voor behoorlijk bedrag. De dag na bestelling werd mijn bestelling al geleverd. Na openen doos bleek een aantal lampen beschadigd. Zowel het (binnen-)lampgedeelte als ook de bevestigingsvoet. Ook de rest van de lamp voldeed in het geheel niet aan mijn verwachting. Het product voelde goedkoop en nogal 'plastic' aan. Dit had ik voor deze prijs zeker niet verwacht. Ik heb de spullen retour gestuurd en verzocht om terugbetaling van mijn geld.... Wordt vervolgd.. Zojuist een mailtje terug ontvangen waarin mij wordt verteld dat ze nog even moeten 'nadenken' of ze mij het volledige aankoopbedrag wel gaan restitueren (!). Het zou volgens tuinadvies.nl namelijk zomaar kunnen dat ik de lamp heb laten vallen (!). Ongelooflijk wat een 'bedrijf'. Je neemt contact met ze op om mee te delen dat er door hen dingen worden aangeleverd die kapot zijn en vervolgens kaatsen ze de bal op deze manier terug. Als je kwetsbare lampen verstuurt met enkel papier als bescherming (i.p.v. bubbeltjes plastic) is het niet vreemd dat producten kapot aankomen bij de klant Dit bedrijf moet duidelijk nog een hoop leren. Eens maar nooit meer… Service en klantvriendelijkheid kennen ze niet…. Wordt vervolgd..


Gebruiker N Fisher
12 juni 2019
N Fisher

Waardeloze balkon kas ontvangen.

Balkon kas
Ik heb een balkon kas gekocht met 4 etages. Er staat een hele reeks aan 5 sterren recensies onder het artikel. Dit had al alarmbellen af moeten laten gaan. Makkelijk te monteren staat er en zonder gereedschap. Mooi zou je zeggen. Grove leugens. Niet in elkaar te krijgen zonder 3 rollen plakband. Je drukt hier en het floept aan de andere kant er weer uit. Klantenservice is open van 10:00 tot 14:00 dus als DHL om 13:00 het ding komt brengen en je na een uur prutsen, frustratie en gevloek de klanten service wil bellen mag je wachten tot morgen! En wil je de rommel terug sturen? Mag je doen op je EIGEN kosten. Oplichters zijn het. Ik heb mijn les geleerd.