Carpardoo.nl ervaringen

( 8 Ervaringen )

Carpardoo.nl is een handelsmerk van kfzteile24 GmbH, marktleider in Duitsland op het gebied van online auto-onderdelen verkoop. Nadat in Duitsland al vele prijzen en awards zijn gewonnen, werd het tijd om ook in Nederland een nieuw merk op te zetten. Bij Carpardoo.nl vind u auto-onderdelen en gereedschap van gerenommeerde merkfabrikanten, die aan kwaliteit en levensduur niets te wensen over laten. Meer dan 550 medewerkers dragen er dagelijks aan bij dat u uw onderdelen snel ontvangt of dat u bij vragen of problemen, altijd deskundig advies ontvangt.

Ervaringen (8)


Gebruiker Mira
22 maanden geleden
Mira

Besteld en niks gekregen

Besteld en niks gekregen! en ze reageren nooit op mails en telefoons.


Gebruiker Oosterom
35 maanden geleden
Oosterom

Onderdeel retour

Helaas zelf het verkeerde onderdeel besteld.
Deze kon met hulp van Carpardoo zonder kosten terug gestuurd worden. Via de mail contact gehad, elke keer binnen een half uur een duidelijke mail terug.
Onderdeel is retour, geld heb ik nog niet terug maar dat zal vast goed komen. Mijn ervaring met Carpardoo is tot nu toe uitstekend!


Gebruiker Berendsen
40 maanden geleden
Berendsen

goedkoop en snel

Kreeg de onderdelen (remschijven) makkelijk thuisgeleverd. Prima bevallen.


Gebruiker De weert
41 maanden geleden
De weert

prima

Tot op heden geen klachten. Levering duurt iets langer dan gemiddeld, prijzen zijn ok


Gebruiker P. van Beek
42 maanden geleden
P. van Beek

Zeer slechte service.

Abominabel slechte service. Ik ondervond problemen met een lambdasonde en berichte de klantenservice hierover. Tot 4 maal toe bleven de mails onbeantwoord. Dus 0% reactie. Ze nemen de klant dus in het geheel niet serieus. Koop hier beter niet.


Gebruiker William
48 maanden geleden
William

Zeer slechte ervaring

Prijs en manier van bestellen is meer dan prima. Er wordt aangegeven dat de levering 3-4 dagen zou duren. Ook geen moeite mee, maar na 3 dagen en wat negatieve reviews bekeken te hebben toch even voor de zekerheid gebeld voor de status van mijn bestelling. In een telefonische wachtrij, dit duurde vrij lang, maar er werd aangeboden dat ik teruggebeld kon worden. Voor deze optie gekozen, maar na 1,5 uur nog geen belletje gehad, dus zelf maar weer gebeld. Binnen no-time iemand aan de lijn, prettig dat het een Nederlands sprekende klantenservice is, maar helaas had hij slecht nieuws. De onderdelen die ik wilde hebben waren niet voorradig. Vrij bijzonder om te horen, na het nogmaals opzoeken van mijn onderdelen kwamen ze op de website toch echt wederom naar voren als zijnde op voorraad. De onderdelen waren door hen besteld, dit zou betekenen dat de onderdelen pas na 2 weken in huis zouden zijn bij mij.........dat is niet acceptabel. Dus de ontbrekende onderdelen op backorder laten annuleren. Nu wordt de rest van de order alsnog verstuurd en komt nu volgende week pas bij mij aan. Uiteindelijk 1,5 week later dan besteld en geen pro-actieve communicatie vanuit het bedrijf met betrekking tot vertraagde levering of backorders. de onderdelen lijken na 1,5 week verstuud te zijn, echter blijven ze al 3 dagen hangen in het sorteercentrum in Duitsland en Carpardoo zegt niks te kunnen. ze verschuilen zich achter Corona, maar hebben een opmerking op hun site dat ondanks Corona zij normaal uitleveren. Loze beloftes dus. Helaas, ik zal niet als klant terugkomen.


Gebruiker marco
59 maanden geleden
marco

remschijven

prima ervaring met bestellen remschijven en blokken
Na 3 dagen had ik alles keurig in huis


Gebruiker Anoniem
64 maanden geleden
Anoniem

Webshop

Werkt zoals een webshop zou moeten. Je bestelt, krijgt soms korting en ontvangt thuis. Weet niet wat ik meer moet zeggen maar verder niet zoveel.