Sanitairkamer.nl ervaringen

( 7 Ervaringen )

Sanitairkamer.nl heeft met het huismerk de scherpste prijzen van Nederland. Met de scherpste prijzen van Nederland zijn hierdoor alleen al makkelijk sales te behalen. Tevens heeft Sanitairkamer.nl de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk ingericht. Alle producten zijn van veel informatie voorzien en zijn in veel verschillende afmetingen verkrijgbaar. Dus voor elke vraag een antwoord.

Onder de huismerken vallen:

• SaniGoods;
• Saniclear;
• Lambini Designs;
• Aqualux;
• Saniscape;
• Haceka;
• B-Stone;
• Sanicare;
• Mueller.

Service, kwaliteit, prijs en gebruiksvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. De consument is het middelpunt en alles wordt er aan gedaan om aan de behoeften van de consument te voldoen. Door middel van creativiteit, ervaring en niet onbelangrijk, de juiste prijs probeert Sanitairkamer.nl samen met u de perfecte sfeer te creëren in een badkamer.

Alle bekende A-merken zijn aanwezig in het assortiment van Sanitairkamer.nl. Door de speciale afspraken met de groothandels en het rechtstreeks inkopen bij de fabriek kan Sanitairkamer.nl prijzen aanbieden die 35% tot 60% onder de adviesprijzen liggen. Deze speciale afspraken gelden niet alleen voor de prijs, maar ook voor de uitlevering.

Indien het artikel op voorraad is, draagt Sanitairkamer.nl de zorg dragen dat u het product de volgende dag in huis hebt. Sanitairkamer.nl probeert u zo volledig mogelijk van informatie te voorzien door middel van duidelijke productfoto’s, montage handleidingen, technische tekeningen en video’s.

Door het nauwe contact met de fabrikanten en groothandels is Sanitairkamer.nl altijd op de hoogte van de nieuwste trends.

Ervaringen (7)


Gebruiker Thomas
11 dagen geleden
Thomas

OPLICHTERS, superslecht bedrijf!

Dit is een heel slecht bedrijf!
Mijn bad is kapot aangeleverd. Het water lekt aan de onderkant eruit. Alles is superslecht in elkaar gezet door Rotman Whirlpools (leverancier van het bad). Amateuristisch werk.
Ik ben nu al bijna een maand bezig met mijn geld terug krijgen! Er wordt niet eens op mijn mails gereageerd! Een schande!
Nu zit ik al die tijd met een kapot bad in huis wat maar niet op wordt gehaald.
Ze hebben ook nog eens een overloopcombinatie niet geleverd waarvan ik het geld ook nog niet ontvangen heb! KOOP GEEN SPULLEN BIJ DIT BEDRIJF. HET ZIJN OPLICHTERS!


Gebruiker Remco
1 maanden geleden
Remco

Koop hier nooit!!!

Eén keer een kapotte douchecabine leveren kan gebeuren, maar je zou dan verwachten dat ze alles in het werk stellen om de tweede douchecabine ongeschonden te bezorgen! Bij de eerste lag de vrachtwagen vol glas met een opengereten doos, op meerdere plekken. Nu lijkt het wel of de tweede douchecabine uit een vliegtuig gegooid is! Ik heb nog nooit zo'n beschadigde doos gezien, notabene met glaswerk en chroom/aluminium elementen er in!
Wat denk je dat er dan mee gebeurt.....
Ik heb vanmorgen door hun toedoen vrij moeten nemen om te wachten op deze tweede douchecabine. Uiteraard kwam de chauffeur niet opdagen op de afgesproken tijd! Op het moment dat de chauffeur eindelijk arriveerde was alleen mijn zoon thuis. Als ik er was geweest dan had ik deze doos NOOIT in ontvangst genomen! Het is een schande dat een chauffeur zoiets durft af te leveren, hij weet dondersgoed dat de inhoud beschadigd is! De krassen kon je namelijk duidelijk zien door één van de grote gaten in de doos. Na het leveren van alle informatie en foto's weigert Sanitairkamer het aankoopbedrag terug te storten en de kapotte douchecabine op te halen! Stelletje oplichters!
Totaal geen service! Koop je sanitair bij een echt sanitairbedrijf! Ze stelen je geld en leveren kapotte troep!


Gebruiker Rob
2 maanden geleden
Rob

Geen service en garantie

Kraan na 3 weken al defect ze hebben allerlei smoesjes moet bijbetalen voor een nieuwe.
Mensen hier niets kopen het zijn oplichters die zich ontdekken aan garantie en consumenten recht.


Gebruiker C.Mout
8 maanden geleden
C.Mout

Zeer dubieus

Wat een onbetrouwbare indruk en nare smaak krijg ik van deze webshop; na te hebben besteld en te hebben betaald via iDeal, blijft dit bedrijf mij rekeningen en herinneringen sturen dat ik niet betaald heb. Tot slot beweert hunbezorgdienst mijnhuisadres niet te kunnen vinden en daarom bezorgen ze niet. Hebben ze geen navigatie in de auto? Langzamerhand vrees ik dat ik naar mijn bestelling kan fluiten en dat de betalingsherinneringen blijven komen. Nooit meer naar sanitairkamer


Gebruiker IU
31 maanden geleden
IU

afrader

Dozenschuivers
De prijzen:
identieke produkten bij andere bedrijven voor de zelfde prijs. Sanitairkamer beweert voordeliger te zijn.

De communicatie:
NA BESTELLING EN BETALING heel slecht. Onbeschofte klantenservicemedewerker P. , geen reactie op 3 emails aan Nieuwegein.

Orderafdeling: zeer vriendelijke K. die wat Nieuwegein vergeten was te bestellen alsnog besteld heeft.

Service:
Leverancier levert af na de eerste voordeur, dus ook in flat. Dit had verteld moeten worden, maar staat ergens tussen de voorwaarden. Iedereen die in een flatgebouw woont heeft dus een probleem. Ik (67jr) heb urenlang 350 kg tegels gesjouwd.

Zoveelste nagebrachte pakket: moet van 8 tot 18 thuisblijven. Leverancier dumpt pakket ter waarde van 1200 euro in de openbaar toegankelijke entree van het flatgebouw en is niet bereid naar de voordeur van de woning te gaan of te wachten tot ik het in ontvangst kan nemen. Er zijn 77 woningen.

Produkten: voor een produkt dat niet voorradig was wordt een alternatief geboden dat veel goedkoper en evenwaardig zou zijn. Alternatief werd niet bij de besprekingen rond de bestellingen genoemd en ik heb de gok niet genomen.


Gebruiker Choechoe
31 maanden geleden
Choechoe

Whirlpool

Ook ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.

Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.

Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.

Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.

Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!

Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!


Gebruiker Elise
31 maanden geleden
Elise

veel beloftes maar niks nakomen wat een oplichters!!!

Ook ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.

Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.

Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.

Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.

Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!

Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!