K-parts.nl ervaringen

( 27 Ervaringen )

K-parts.nl is één van de grootste webshops op het gebied van scooter- en brommeronderdelen. K-parts.nl beschikt over een ruim assortiment onderdelen van zowel topmerken als de wat kleinere merken.

Voor iedere scooter- of brommerrijder biedt K-parts.nl dan ook passende onderdelen aan in de shop. Met de snelle levering kunnen consumenten snel aan de slag met hun nieuwe onderdeel. Daarnaast hanteert K-parts.nl zeer scherpe prijzen waardoor ook de jongere klanten zeer voordelig onderdelen aan kunnen schaffen.

Ervaringen (27)


Gebruiker Halil
Gisteren
Halil

Bestelling dat niet geleverd is

Bestelling gedaan bij hun K………. helft geleverd gekregen en de rest niet, klantenservice beweerd dat het geleverd is , klopt niet doos wat ik binnen kreeg 2 zelfde onderdelen passen niet in dat doos klopt geen reet en maar zeggen dat het geleverd is,
ze helpen je niet verder waardeloos bedrijf ik ga niks meer bij hun bestellen, K-PARTS


Gebruiker Wannes
3 maanden geleden
Wannes

Oplichters

Mijn bestelling is nooit aangekomen en krijg men geld niet terug veel smoesjes maar nooit een oplossing


Gebruiker Renate
7 maanden geleden
Renate

Waardeloos bedrijf

Klantenservice niet bereikbaar alleen mailen


Gebruiker Ana
9 maanden geleden
Ana

Item delivered damaged and they refused refund

I received a defective item and after a long back and forth with the company they accepted my return but refused to refund the full amount. Worse customer service ever, I would pay more to not use this company and I advise you to do the same. No respect for people's money and time. Avoid!


Gebruiker mevr. Holllestein
11 maanden geleden
mevr. Holllestein

artikel klopt niet met beschrijving

Motorhelm besteld met uitneembare binnenvoering (Speciaal op geselecteerd; dit is uiteraard bedoeld om te kunnen wassen) Heb een screenshot van de vermelding op de pagina gemaakt. Helm was idd de vlgnde dag binnen maar de binnenvoering krijg ik er niet helemaal uit. Deze blijft aan de achterzijde vastzitten en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wilde "even" de klantenservice bellen of ze de helm in het magazijn wilden controleren of ik bv iets verkeerd doe maar de "klantenservice" blijkt het tel.nr. van de administratie te zijn. Die konden mij dus niet helpen en mochten ook het tel.nr. van het magazijn niet geven. Moest verplicht een mail sturen en antwoordkan 24u duren. Ik wil de helm met hemelvaart gebruiken en dat zit er nu niet in. Gezien de recenties denk ik ook niet dat er een goede klachtafhandeling in zit. Zal voortaan beter op recenties en ervaringen letten


Gebruiker J d g
11 maanden geleden
J d g

Klote bedrijf

Eerder veel hier besteld ging vaak goed nu wil ij mijn account verwijderen heb ze drie keer over gevraagd om mijn account te verwijderen, zelf telefonisch contact opgenomen moest een mail sturen. Dus al drie keer over gedaan en nog steeds vertikken ze het mijn account te verwijderen. Gewoon een klote bedrijf geworden


Gebruiker Ricardo
13 maanden geleden
Ricardo

Nooit optijd!

Ze beloven zelfde dag of volgende te leveren.
Je krijgt een mail volgende dag bezorgd.
Je wacht op de postbode die lang doet, Je bekijkt Je mail en je ziet weer eens staan bezorgd moment gewijzigd naar volgende dag. Opzichters net hun lokkertjes met valse beloftes... beetje jammer!


Gebruiker Harry Brink
14 maanden geleden
Harry Brink

De kwaliteit van een bedrijf herken je aan het oplossen van prblemen.

Kparts is erg sterk in het snel verzenden vanuit hun ruime voorraad onderdelen. De hoge scores bij bv trustpilot zijn alleen masr van klanten waarbij alles goed is gegaan. Er zit er werkelijk geen een bij die problemen met een onderdeel heeft gehad. En daar gaat het mis. Als er iets mis is met een besteld onderdeel ben je de sjaak en wordt je vaak onbeschoft afgewimpeld. Bij mij brak een gashendel af bij eerste gebruik en schoot een gloednieuw schakelkastje de knopjes weg. Nul tegemoetkoming van Kparts. Alle slechte recencies hooguit 1 ster gaan over de service klantgrichtheid en garantie. Dat is er dus allemaal niet. De kwaliteit is veelal beneden de maat van de produkten dus bestellen is Russisch Roulette. Hoe meer of vaker je bestelt hoe groter de kans dat ook jij een keer de Sjaak bent. Ook het geluk van Kparts houdt een keer op.


Gebruiker Abdullah
15 maanden geleden
Abdullah

Nooit meer een bestelling op k-parts.nl

Inmiddels 2 keer een bestelling gedaan boven de 100 euro. Voorraad en levertijd is oke. Er zijn een aantal zaken wat ik amateuristisch vind:

- Na registratie kon ik niet inloggen op de website. Ook niet na wachtwoord vergeten te hebben geprobreerd. Contactformulier ingevuld, geen gehoor, dus maar even telefonisch contact opgezocht om dit op te laten lossen.
- Aangemeld voor nieuwsbrief. Bij aanmelding krijg je een kortingscode opgestuurd van 5%. Ik heb de kortingscode ontvangen. Bij de eerste bestelling kreeg ik een foutmelding, omdat de kortingscode niet werkte. 3 dagen geleden weer een bestelling gedaan en werkt nog steeds niet. Vandaag een reactie ontvangen dat de code zou moeten werken. Zojuist weer geprobeerd en je raad het al... werkt nog steeds niet. Ik heb de helpdesk gevraagd om het bedrag van 5% procent terug te sturen. Daar werken ze ook niet aan mij. Ze kunnen achteraf ook geen kortingscodes meer aanpassen/opsturen.
- Kosten voor retour is voor eigen rekening

Denk dat ik voortaan via zandri ga bestellen. Daar krijg je werkende kortingscodes, laagste prijs garantie, retourtermijn is 30 dagen en retouren is gratis.


Gebruiker Patrick Postma
15 maanden geleden
Patrick Postma

Geen geld geen spullen

Ik had 25 November Scooter olie en remvloeistof besteld in totaal 32 euro. eerst PostNL die de pakket wel/niet bezorgd vervolgens liegt dat ze hem bij mij geleverd hebben, vervolgens vraag ik K-Parts om hulp, willen ze dat ik een formulier invul (wat niet eens werkt via office of word) vervolgens zeggen ze via telefoon dat het wel via retourneren kan. Ik dat doen, na 1 maand geen bericht, nu zeggen ze dat ik die formulier had moeten invullen, ben nu 2 maanden verder, geen spul, geen geld terug, en PostNL bezorger behoud gewoon z'n baan, desondanks dat er met mijn pakket aan de haal is gegaan, K-Parts deed heel makkelijk om van mij af te komen ipv mij te helpen, bestel hier niets, kan zo maar zijn dat je niets krijgt en ook niet je geld terug krijgt, want jij moet moeite doen zij niet.


Gebruiker S. Baalman
16 maanden geleden
S. Baalman

Zeer slechte service en contact

K-parts heeft zelf een fout gemaekt en een totaal andere kleur geleverd dan wij hebben besteld, echter meerdere malen contact gezocht van het kastje naar de muur en zelfs retour aangemeld, merdere mails en gebeld geen reactie !!! Zeer slecht dat je je eigen fout niet hersteld en vooral ook gewoon helemaal niet reageerd,
Erg jammer dat jullie zo met klanten omgaan .....


Gebruiker Johan , Sparidaens .
16 maanden geleden
Johan , Sparidaens .

verkeerde cdi aangehad 25km inplaats van 35km moet nu zelf verzendkosten betalen

heb eeb 35km cdi besteld maar een 25km cdi aangehad moet nu een foto maken
een retour formulier aanvragen en de Verzendkosten betalen
maar de fout zit toch bij K. PARTS niet bij mij .


Gebruiker Jonas
19 maanden geleden
Jonas

Opgelicht

Een maand geleden heb ik een kickstartdeksel voor mijn scooter besteld. In de beschrijving van dat product staat niet duidelijk aangeven voor welk model scooter het is. Ik heb het dus op de gok gekocht. Toen ik het binnen kreeg wilde ik het later monterem bij een scooterzaak, zij hebben mij verteld dat deze niet op mijn scooter past. De kickstartdeksel is dus NIET gemonteerd. Ik heb de deksel toen retourd, maar K-parts zegt dat het wel gemonteerd is, dus ik krijg mijn 60 euro niet terug, en ik moet 6 euro betalen om het product terug te krijgen. Wat een onzin.


Gebruiker E Hop
19 maanden geleden
E Hop

Heel blij

De service van k-parts is heel fijn, ze helpen altijd met mij vragen over me scooter !


Gebruiker Jonker
21 maanden geleden
Jonker

Audi achterlichten

Deden het niet naar behoren wouden geen ander setje opsturen ook niet toen ik wou betalen voor nieuw setje naa veel gesteggel hebven ze kapot setje teruggestuurd zonder de stekker helaas kan zog steeds niks ermee


Gebruiker S
22 maanden geleden
S

De snelste

Krijg altijd mn pakketje op zelfde dag van bestelling voor 12 uur, beter kan niet!!


Gebruiker Lenting
23 maanden geleden
Lenting

Goed

Werkelijk fantastisch snelle verzending! Alleen maar lof voor K-parts..


Gebruiker Rijn
23 maanden geleden
Rijn

Goed

Snel geholpen en dezelfde dag in huis!


Gebruiker Dick
24 maanden geleden
Dick

Onjuist product en geen retourmogelijkheid

Product gekocht, waarbij omschrijving aangaf dat het op mijn scooter zou passen.
Dit werkt niet, dus retour aangevraagd.
Niet goedgekeurd omdat het uit de verpakking is.
Volgens de klantenservice moet ik aanvullende producten bijbestellen en dan via de plaatselijke scooterzaak laten monteren en uittesten.
Een waardeloos K..T bedrijf, met dito service.
Koop hier niet!


Gebruiker J Haanen
25 maanden geleden
J Haanen

Prima bedrijf

goede communicatie, snelle verzending


Gebruiker M Buijs
26 maanden geleden
M Buijs

Super Snel

Hartelijk dank voor de super snelle levering 👍


Gebruiker M
26 maanden geleden
M

Ris

Wat een verschrikkelijk bedrijf ik had voor 1000 euro aan onderdelen besteld en postnl heeft het kwijt gemaakt dus ik wou mijn geld terug omdat ik niks geleverd had gekregen maar de klantenservice van k parts vond dat dit mijn probleem was en niet die van hun uiteindelijk word ik helemaal genegeerd en heb ik zelfs een advocaat moeten inschakelen en toen ineens kon het wel geregeld worden als je er aan denkt om hier iets te kopen doe het niet want je bent je geld kwijt of je moet de middelen hebben om een advocaat in te schakelen


Gebruiker Floris Frijling
27 maanden geleden
Floris Frijling

Waardeloze Toko

Bedrijf adviseert mij bij het bestellen van een carburateur. Ik krijg deze binnen en het blijkt de verkeerde te zijn.

Nu moet ik betalen voor de retourzending. Belachelijk.

Ik koop hier nooit meer iets.


Gebruiker Cengiz
29 maanden geleden
Cengiz

Slechte klantenservice

Slechte ervaring.Niet vertrouwen.ik heb een beenkleed gekocht.Product was helemaal gesneden binnen gekomen.Meteen bellen .Ze willen eerst foto zien.Fotos gestuurd.Eerst hoor ik gelijk dat ik hem zelf gedaan hebt.Ik probeerde uit te leggen.Uitendelijk ze hebben goedgekeurd en ik heb de product terug gestuurd.Daarna krijg ik een weer mail dat ik hem zelf kapot gesneden hebt.En grappigste als ik hem terug willen ontvangen moet ik eerst verzend kosten betalen.Ik ben nog nooit zo slecht en onbeschoft behandeld.Maar ik ga mijn geld zoi zo terug krijgen.Ze weten ook dat ik gelijk heb maar willen zo moeilijk doen.Ik doe alles om mijn geld terug te krijgen.


Gebruiker michel zeinstra
40 maanden geleden
michel zeinstra

Cilinder gekocht

Cilinder gekocht ging na bevestiggen uurtje rijden en onderweg ging een klip kapot vloog de cilinder in uur moeten lopen om thuis te komen bel ik k parts vragen mij een foto ik gestuurd kreeg direct te horen dat ik fout bevestigd had wouden( willen) niet vergoeden
Ik werkmet brommer en autotechniek is niet fout bevestigd kan maar op 1 manier.
Ook zeiden ze dat ik de cilinder nog kon gebruiken en een nieuwe zuiger nodig had.
Cilinder zit kras op.
Hoe dom kan je zijn dat wouden ze me aansmeren.
Heb mijn rechtsbijstand in geschakeld en advokaat.
Die komt dat dagelijks tegen om de consument de schuld te geven.
Had nieuwe cilinder gekocht met andere clips dat was wel goed.
Maar wil die kapotte niet betalen dus terug gestuurd.